1. Vyberte si oblasť, ktorá vás vystihuje
Aby ste sa stali influencerom na Instagrame, musíte najprv nájsť miesto, ktoré vyhovuje vašej osobnosti. Musí to byť niečo, čo vás zaujíma. Niečo, v čom máte veľa poznatkov. Len preto, že niekto niečo robí a je v danej sfére úspešný, neznamená, že by ste to mali robiť tiež.
Povedzme napríklad, že ste videli, že ľudia, ktorí publikujú o fitnesse na Instagrame, majú viac sledovateľov. Mali by ste tiež začať robiť to isté, aj keď o tom nemáte ani najmenší záujem alebo odbornosť? Určite nie.
Takže vyberte si oblasť, ktorá vás baví. Možno ste skvelí v remeselníckych remeslách, alebo máte radi jedlo a zaujímate sa o rôzne druhy kuchýň. Možno ste dobrí v móde a vždy ste si vedomí najnovších štýlov a trendov.
Vaše príspevky z Instagramu by mali odrážať to, čo vás skutočne zaujíma, a nie nejaké náhodné veci. Vaše miesto môže byť dokonca kombináciou rôznych vecí, pokiaľ nie sú náhodné.
2. Zdieľajte svoje príbehy
Ak si myslíte, že sa môžete stať úspešným na Instagrame iba zdieľaním fotografií, zjavne na to nejdete dobre. Názvy, ktoré sú súčasťou týchto fotografií, sú rovnako dôležité ako samotné fotografie. Použite ich na rozprávanie svojich príbehov a spojte sa s vašimi sledovateľmi na emocionálnej úrovni. Dajte im dôvod na dôveru, na sledovanie a na spoluprácu s vami.
Avšak vo vašom úsilí nezabudnite byť skutoční. Pretože faloš bude publikum ľahko vidieť. Namiesto toho zdieľajte svoje osobné príbehy spôsobom, ktorý vaše publikum považuje za zaujímavé, avšak autentické.
3. Publikujte obsah pravidelne
Zverejňovanie obsahu je dôležitým predpokladom stať sa Instagramovým influencerom. Väčšina z nich uverejňujú príspevky niekoľkokrát za deň alebo niekoľkokrát za týždeň. Štúdie ukázali, že zvýšenie frekvencie vysielania obsahu môže zvýšiť mieru angažovanosti. Keď sa rozhodnete, aký má byť váš plán rozosielania, uistite sa, že ste si zvolili rozumne. Pretože to musí byť niečo, čoho sa môžete držať. Nastavenie nerealistického cieľa, ktorý nemôžete dodržiavať, vám v žiadnom prípade nepomôže.
Ak zistíte, že sa vám podarí dodržať harmonogram, môžete naplánovať svoje príspevky pomocou nástrojov ako Buffer, Planoly, Preview alebo Ripl. Tieto platformy vám umožňujú vopred vytvoriť obsah a nastaviť dátumy a časy na odoslanie. Nemusíte to robiť sami, ale váš obsah sa automaticky uverejní.