Neexistuje podradná práca a každá jedna práca šľachtí. Preto neznevažujme žiadne povolanie, o ktorom nič nevieme. Medzi takéto povolania patrí aj povolanie čašníčky, niektorý ľudia si mýlia povolanie čašníčky so slúžkou. Musíte si uvedomiť čo všetko títo ľudia robia a robia to pre vás aby ste boli spokojní.
Deň čašníčky začína skoro ráno, kedy musí otvoriť prevádzku a pripraviť ju na celý deň. Začína sa to klasickým zložením stoličiek, ktoré sa vyložili večer aby sa dala pohodlne pozmývať zem.
Následne je potrebné si pripraviť kasu a všetky ostatné veci, ktoré sú potrebné. Potom sa už len prezliecť do uniformy a hor sa do práce. Deň začína raňajkami ak ich vaša prevádzka ponúka, vtedy je dosť ľudí a vy musíte obsluhovať každého, no nie až toľko ako na obed. V čase obeda navštívi podnik veľké množstvo ľudí, hlavne ak máte svoju reštauráciu v blízkosti rôznych firiem a ponúkate chutné a cenovo primerané menu. Vtedy čašníčka nachodí doslova kilometre. Zvýši si svoju kondíciu a čo to aj schudne, častokrát sa nemá čas ani najesť, pretože musí obsluhovať iných.
Po obede sa na čas prevádzka vyprázdni a vtedy sa môže najesť aj obsluha, no musí to spraviť až po tom čo sa všetky stoly upracú, čiže sa s jedlom musí ponáhľať, pretože za chvíľu je tu ďalší nápor ľudí. Večer chodí tiež veľa ľudí na dobré jedlo ale aj na drink v kruhu svojej rodiny či priateľov. Po večeri je znova potrebné upratať stoly, pozmývať zem a zatvoriť kasu. Vtedy sú čašníci radi keď si aspoň cítia svoje nohy.
Poznáte to keď ste unavený z práce a máte zlú náladu? Tak to si čašníci nesmú dovoliť, pretože na zákazníkov musia byť stále milí a vysmiati. Aj vtedy keď sú zákazníci nevrlí a nepríjemní, hovorí sa náš zákazník náš pán. Predsa len zákazníci sú tí, ktorí sa rozhodujú či vám tringelt nechajú alebo nie. Niekedy sa výška tringeltov za týždeň môže vyšplhať až na veľmi slušnú sumu, ktorá vám stojí za dennodenne usmievanie sa.