Dôvody pre implementáciu informačných systémov:
- Zníženie rutinných operácií a minimalizácia chýb súvisiacich s ľudským faktorom v dôsledku automatickej prípravy dokumentov a nastavenia typických úloh.
- Zabezpečenie transparentnosti práce zamestnancov a zlepšenie kvality poskytovaných služieb.
- Vytvorenie jednotného dátového skladu pre ich následnú analýzu a správne rozhodnutia manažmentu.
- Vyhľadajte problémové oblasti v obchodných procesoch spoločnosti a identifikujte nové body rastu podnikania.
- Optimalizujte marketingový rozpočet.
- Zabezpečenie dobre koordinovanej práce divízií na spoločných úlohách.
Tu sú úlohy, ktoré môže štandardný CRM systém pomôcť vyriešiť:
Efektívne spracovanie 100% žiadostí spoločnosti
Keď je systém CRM integrovaný s lokalizáciou, IP telefónom, poštou, on-line konzultantom a inými zdrojmi vedie k spoločnosti, všetky požiadavky prijaté zvonka sa nielen dostanú do systému automaticky, ale sú priradené manažérom s vhodnou prioritou pre vás.
Zvýšte príjmy zákazníkov
Pri prvom odvolaní klient zvyčajne oznamuje, koľko je ochotný minúť na nákup. Toto je potenciálny rozpočet transakcie, ktorý môžete zvládnuť, ak pracujete správne s klientom. Ak manažéri zaznamenajú v systéme CRM obchodné oddelenie "transakčný potenciál", potom pomocou vstavanej správy môžete odhadnúť stratu zisku od klienta a nastaviť zodpovedajúce úlohy zodpovedným manažérom.
Zvýšte priemernú kontrolu a krížový predaj
Keď manažér vytvorí ponuku pre klienta, CRM mu povie, ktoré produkty dopĺňajú ponuku so súvisiacimi produktmi alebo službami. Toto je veľmi výhodná funkcia pre nových zamestnancov, ktorí sú v tejto oblasti stále zle orientovaní. Po príprave nasledujúcej správy si všimnete, že sa zvýšila priemerná suma kontrolnej sumy a počet krížových predajov.
Zvýšenie opakovaného predaja
Predaj musí byť cyklický. V systéme CRM si môžete prispôsobiť proces predaja, podľa ktorého pri absencii komunikácie s klientom, systém upozorní manažéra.